Viikli Kaubandus OÜ
Registrikood: 16946624
KLIENDITEENINDUS :
E-R: 9.00 - 17.00
TEL: +37258212630
E-POST: info@viikli.ee
ÜLDTINGIMUSED
1.ÜLDTINGIMUSTE KEHTIVUS
1.1 Käesolevad üldtingimused („Üldtingimused“) kehtivad kõigi õigussuhete kohta, mis tekivad internetis aadressil www.viikli.ee asuvas ostukeskkonnas („Viikli e-pood“) tooteid müüva Viikli Kaubandus OÜ („müüja“) ja ükskõik millisel viisil Viikli e-poodi külastavate või sellest oste sooritavate isikute („klient“, tarbija puhul ka „tarbija“) vahel. Tingimused, mis kehtivad tarbija suhtes, kohalduvad juhul, kui kliendiks on tarbija võlaõigusseaduse § 1 lg 5 tähenduses.
1.2 Lisaks Üldtingimustele reguleerivad müüja ja kliendi vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3 Viikli e-poe kasutamist ja toimimist on täiendavalt kirjeldatud veebilehel www.viikli.ee.
1.4 Müüja kontaktandmed on alati kättesaadavad veebilehelt www.viikli.ee. Müüjaks oleva Viikli Kaubandus OÜ registrikood on 16946624 ja aadress on Tartu maakond, Tartu linn, Tähe tn 127f, 50113
2.TELLIMUSE ESITAMINE JA LEPINGU SÕLMIMINE
2.1 Viikli e-poest kauba tellimine toimub tehniliselt järgmiste etappidena:
2.1.1 Leides Viikli e-poest soovitud toote, saab klient selle lisada oma ostukorvi, vajutades nupule „Lisa korvi“ (ostukorvis saab klient igal ajal enne tellimuse esitamist valitud toodete koguseid muuta või tooteid eemaldada)
2.1.2 Kui ostukorvis on kõik soovitud tooted, saab klient asuda tellimust vormistama, vajutades nupule „Kassasse“
2.1.3 Sooduskoodi kasutamine.
Sooduskoodi saavad kasutada kõik kliendid kampaania perioodil.
Sooduskoodi info kuvatakse vahetult enne kampaaniat kodulehel.
Soodustuse saamiseks tuleb toode lisada ostukorvi. Klikkida ostukorvi ikoonil ning seejärel "Vaadata ostukorvi". Sisestada sooduskood vastavasse lahtrisse ja vajutada nuppu „Kasuta“.
2.1.4 Seejärel saab klient valida tellimuse esitamise viisi, kauba kohaletoimetamise või üleandmise viisi ning makseviisi
2.1.5 Pärast eelnevalt nimetatud valikute tegemist näidatakse kliendile kõik esitatava tellimuse andmed ja sõlmitava lepingu tingimused, sealhulgas kõik asjakohased hinnad, käesolevad Üldtingimused ja Üldtingimuste viimases peatükis sisalduvad isikuandmete töötlemise nõusoleku tingimused, et kliendil oleks võimalik need üle kontrollida ja parandada sisestusvead;
2.1.6 Kui klient on veendunud esitatava tellimuse andmete õigsuses ja nõustub kõigi lepingule kohalduvate tingimustega, sealhulgas käesolevate Üldtingimustega, saab klient esitada tellimuse, vajutades kõigepealt nuppu „Nõustun tingimustega“ ning seejärel vajutades nuppu „Tellimus koos maksekohustusega“
2.1.7 Kliendile saadetakse kinnitus tellimuse vastuvõtmise kohta („tellimuskinnitus“) kliendi poolt tellimuses märgitud e-posti aadressile.
2.2 Viikli e-poodi on võimalik kasutada eesti keeles.
2.3 Müügileping müüja ja kliendi vahel loetakse sõlmituks hetkest, millal klient esitab tellimuse, tehes märke valikkastides „Nõustun lepingule kohalduvate tingimustega“ ja „Annan nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks üldtingimustes nimetatud tingimustel“ ning vajutades nuppu „Tellimus koos maksekohustusega“ ja tasub kogu tellimuse hinna (või klient sõlmib lepingu järelmaksu kasutamiseks) kliendi poolt valitud makseviisil.
2.4 Müüja säilitab iga kliendiga sõlmitud lepingu teksti vähemalt kuni lepingu täitmiseni ja kauba kohaletoimetamiseni. Vahetult pärast lepingu sõlmimist saadetakse kliendile e-kiri. Hiljem on kliendil võimalik lepingu tekstiga tutvuda, esitades müüjale vastava avalduse viisil, mis võimaldab müüjal mõistliku kindlusega kliendi isikusamasuses veenduda.
3. HINNAD JA TASUMINE
3.1 Kõik Viikli e-poes esitatud hinnad on eurodes ja ei sisalda käibemaksu.
3.2 Tellimuse eest on kliendil võimalik tasuda järgmistel viisidel:
3.2.1 Arve alusel, mis saadetakse tellimuses märgitud e-posti aadressile.
3.2.2 Pangalingiga : Makseid vahendab Montonio Finance OÜ
3.2.3 Järelmaksuga - Makseid vahendab Montonio Finance OÜ
Viikli on isikuandmete vastutav töötleja, Viikli edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ -le
4. KAUBA KOHALETOIMETAMINE JA ÜLEANDMINE
4.1 Kliendil on võimalik Viikli e-poest tellitud kaup kätte saada järgmistel viisidel:
4.1.1 Üle Eesti toimetab kliendi tellitud kauba kohale Viikli või Venipak kuller E-R kell 10-18. Kauba saabumisel lattu saadetakse kliendile SMS-teade. Kui kauba ja transpordi eest on 100% tasutud antakse see üle kullerile, kes võtab kliendiga ühendust 2- 3 tööpäeva jooksul. Kohaletoimetamise tasu on 20 € ning kuller toimetab kauba välisukseni.
4.2 Kõik Viikli e-poest tellitud kaubad tarnitakse kliendi poolt tellimusele märgitud aadressile.
4.3 Müüja täidab kliendi tellimuse niipea, kui see on tehniliselt võimalik. Üldjuhul on tellimuse täitmine võimalik 1–7 tööpäeva jooksul alates tellimuse edastamisest müüjale, kui tellitud kaup on Viikli e-poe laos olemas. Kui kaup ei ole tellimuse esitamise ajal Viikli e-poe laos olemas, on tellimuse täitmiseks kuluv aeg sõltuvalt tootest 2–4 nädalat. Üksikjuhtudel võib tellimuse täitmiseks kuluda ka rohkem aega. Müüja võib täpsustada tellimuse täitmiseks eeldatavasti kuluvat aega veebilehel www.viikli.ee.
4.4 Kui ilmneb, et müüja ei suuda tellimust täita, teatab müüja sellest kliendile ja tagastab tarbijale tema poolt tasutu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul. Sellisel juhul loetakse müüja lepingust taganenuks.
4.5 Müüja võib anda kliendile üle tellitu asemel vähemalt sama kvaliteedi ja hinnaga asja või osutada vähemalt sama kvaliteedi ja hinnaga teenuse. Sellisel juhul on tarbijal õigus lepingust taganeda, tehes vastavasisulise teate viivitamatult alates kauba või teenuse asendamise kohta käiva teate või kauba kätte saamisest. Tarbija taganemise korral kannab asja tagastamise kulud müüja.
5. KAUBA KOKKUPANEMISE TEENUS
5.1 Kliendil on võimalik tellida lisaks kauba kohaletoomise teenusele ka kauba kokkupanemise teenus, mille korral Viikli spetsialistid monteerivad tellitud mööbli kliendi poolt nimetatud asukohas kohapeal kokku.
5.2 Kauba kokkupanemise teenuse hind lisandub kauba kohaletoimetamise teenuse hinnale. Küsi kauba kokkupanemise teenuse hinnakirja Viikli klienditeenindajalt.
5.3 Kui kliendiks on tarbija, kellel on õigus kasutada lepingust taganemise õigust vastavalt punktis 6 sätestatule ja tarbija on tellinud kauba kokkupanemise teenuse, peab tarbija arvestama asjaoluga, et kui kauba kokkupanemisega alustatakse enne taganemise tähtaja möödumist, on tarbija lepingust taganemise korral kohustatud hüvitama müüjale kokkupanemise teenusega seotud mõistlikud kulud.
6. LEPINGUST TAGANEMINE
6.1 Kui kliendiks on tarbija, on tal vastavalt võlaõigusseaduse §-le 56 õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kauba puhul algab tähtaeg päevast, mil kaup on jõudnud tarbijani ning tarbijale on esitatud nõuetekohane teave lepingust taganemise õiguse kohta (võlaõigusseaduse § 54 lg 1 p 12). Tarbijal ei ole võlaõigusseaduse § 56 alusel taganemisõigust muu hulgas lepingu puhul, mis on sõlmitud:
6.1.1 asja üleandmiseks, mis on valmistatud, arvestades lepingupooleks oleva tarbija isiklikke vajadusi;
6.1.2 asja üleandmiseks, mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt;
6.1.3 asja üleandmiseks, mis oma olemuse tõttu ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada.
6.2 Kui tarbija lepingust taganeb, tagastatakse tarbijale tema poolt tasutu tarbija arvelduskontole, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest müüjani. Tarbija peab müüjalt saadu tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest. Tarbija loetakse saadu tähtaegselt tagastanuks, kui ta saadab nimetatud tähtaja jooksul asja tavapärast saatmisviisi kasutades tagasi. Müüja võib võlaõigusseaduse § 111 alusel keelduda tagasimakse tegemisest seni, kuni tarbija on talle tagastanud lepingu esemeks olnud asja või esitanud tõendi, et ta on selle asja tagasi saatnud, välja arvatud juhul kui müüja on nõustunud lepingu esemeks olevale asjale ise järele tulema.
6.3 Tarbija kannab lepingust taganemise korral lepingu esemeks oleva asja tagastamise tavalised kulud. Ümbervahetatav või tagastatav Toode ei või olla kahjustunud või kasutamisjälgedega. Tarbijal ei ole tagastamise kulude kandmise kohustust, kui üleantud asi või osutatud teenus ei vasta tellitule.
6.4 Taganemisõiguse kasutamiseks Viikli e-poes sõlmitud lepingute suhtes tuleb:
6.4.1 saata taganemisavaldus e-posti kaudu aadressile info@viikli.ee või muul viisil, mis võimaldab müüjal mõistliku kindlusega tarbija isikusamasuses veenduda.
6.4.2 eelnevalt tagastamise ajast informeerides tagastada Viikli e-poest lepingu alusel saadud kaup, võimalusel originaalpakendis.
6.5 Tarbija loetakse võlaõigusseaduse § 57 alusel taganenuks ka lepinguga seotud tarbijakrediidilepingust, kui asi omandatakse või teenust saadakse krediidiga ning tarbija taganeb müügi või teenuse osutamise lepingust võlaõigusseaduse § 56 alusel.
7. NÕUETELE MITTEVASTAVAD TOOTED
7.1 Müüja vastutab asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, kui mittevastavus oli olemas juhusliku hävimise ja kahjustumise riisiko ülemineku ajal kliendile. Müüja ei vastuta asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb pärast kahe aasta möödumist kauba üleandmisest kliendile.
7.2 Asja ülevaatamise kohustus (VÕS § 219) Kui müügilepingus on ette nähtud asja vedamine, peab asja sihtkohta jõudmisel ostja asja koheselt üle vaatama või laskma selle üle vaadata. Kui asi suunatakse ostja poolt ümber või saadetakse edasi teise sihtkohta, ilma et ostjal oleks mõistlikku võimalust asja üle vaadata, võib asja üle vaadata asja jõudmisel uude sihtkohta, kui müüja lepingu sõlmimisel ümbersuunamise või edasisaatmise võimalust teadis või pidi teadma.
7.3 Tarbija peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale kahe kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada. Kui klient ei ole tarbija, tuleb mittevastavusest teatada mõistliku aja jooksul pärast seda, kui klient sellest teada sai või pidi teada saama.
7.4 Asjal puuduse ilmnemise korral tuleb kliendil saata teade info@viikli.ee e-posti aadressile, ning kirjeldada avastatud puudust, lisades võimalusel pildi(d) puudusest. Teates tuleb ära märkida ka kaubamüügilepingu või tellimuse number ja kliendi kontaktandmed. Pärast teate kättesaamist võtab müüja 7 päeva jooksul kliendiga ühendust, et leppida kokku edasine tegevus puuduse ülevaatamiseks ja kõrvaldamiseks.
7.5 Kui asi ei vasta lepingutingimustele ja müüja selle eest vastutab, saab klient kasutada müüja vastu seadusest tulenevaid õiguskaitsevahendeid. Klient võib eelkõige nõuda asja parandamist või asendamist, kui see on võimalik ja mõistlik ega põhjusta ebamõistlikke kulusid. Müüja võib parandamise asemel asendada asja lepingutingimustele vastava asjaga.
7.6 Kui müüja asendab puudusega asja lepingutingimustele vastava asjaga, võib müüja nõuda kliendilt puudusega asja tagastamist.
7.7 Kui klient nõuab õigustatult asja parandamist või asendamist, kannab müüja parandamisega või asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud.
8. MUUD TINGIMUSED
8.1 E-poes esitatud tootepildid on illustratiivse tähendusega.
8.2 Kõigi Viikli e-poega seotud küsimuste tekkimisel on kliendil võimalik pöörduda müüja poole veebilehel www.viikli.ee nimetatud kontaktandmetel. Kiireima teeninduse saavutamiseks soovitab müüja kas helistada või saata e-kiri aadressil info@viikli.ee.
8.3 Müüjal on õigus Üldtingimusi, Viikli e-poe hinnakirju ja muid Viikli e-poega seotud tingimusi muuta ja täiendada. Muudatused ja täiendused jõustuvad alates nende avaldamisest veebilehel www.viikli.ee. Kui klient edastas oma tellimuse enne muudatuse või täienduse jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja vahel tekkinud õigussuhtele kliendi poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud üldtingimusi, hinnakirju ja muid seotud tingimusi, välja arvatud juhul, kui seaduses või käesolevates üldtingimustes on ette nähtud teisiti.
8.4 Viikli e-poe kasutamisel kliendi ja müüja vahel tekkida võivad vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlus Harju Maakohtus. Lisaks on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole (http://www.tarbijakaitseamet.ee/et/ametist/tarbijakaebuste-komisjon).
8.5 Pärast kliendi poolt Viikli e-poes tellimuse esitamist on müüjal õigus jätta tellitud kaup üle andmata või teenus osutamata, ja tagastada kliendile hiljemalt 14 päeva jooksul alates probleemi ilmnemisest kliendi poolt müüjale tellimuse eest makstud tasu, kui:
8.5.1 tellitud toote hind või saadavus on müüja jaoks oluliselt muutunud pärast tellimuse esitamist;
8.5.2 tellimus on esitatud ebaõigete andmete alusel, mis olid Viikli e-poes avaldatud inimliku eksituse või tehnilise rikke tõttu (näiteks kui toote hinnaks oli tegeliku 250-eurose hinna asemel märgitud ekslikult 25-eurone hind).
9. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMISE NÕUSOLEK
9.1 Registreerides Viikli e-poes kasutajakonto või esitades Viikli e-poele muul viisil tellimuse, annab isik („Andmesubjekt“) nõusoleku enda isikuandmete töötlemiseks järgmistel tingimustel.
9.2 Isikuandmete vastutav töötleja on Viikli Kaubandus OÜ, registrikood 16946624 , aadress: Tartu maakond, Tartu linn, Tähe tn 127f, 50113 , e-post info@viikli.ee („Töötleja“).
9.3 Töötleja võib volitada Andmesubjekti isikuandmeid töötlema teisi isikuid või asutusi („Volitatud töötleja“) tingimusel, et sellise Volitatud töötlejaga on Töötleja sõlminud lepingu, mille kohaselt on Volitatud töötleja kohustatud töödeldavad isikuandmed konfidentsiaalsena hoidma ning tagama isikuandmete kaitse seadusest tulenevate Volitatud töötlejale laienevate kohustuste täitmine. Ajakohase nimekirja kõigi Volitatud töötlejate nimede, aadresside ja muude kontaktandmetega teeb Töötleja Andmesubjektile kättesaadavaks Andmesubjekti taotluse alusel. Käesoleva nõusoleku andmise hetkel ei ole Volitatud töötlejaid.
9.4 Töötleja võib töödelda (muuhulgas koguda, salvestada, edastada) järgmisi Andmesubjekti isikuandmeid:
9.4.1 nimi;
9.4.2 kontaktandmed;
9.4.3 elukoht;
9.4.4 Andmesubjekti ja Töötleja vahel sõlmitud lepingu täitmise käigus saadud andmed;
9.5 Käesolev isikuandmete töötlemise nõusolek on antud nii selliste Andmesubjekti isikuandmete kohta, mille Töötleja on saanud Andmesubjektilt endalt, kui ka Andmesubjekti isikuandmete kohta, mille Töötleja on saanud kolmandatelt isikutelt.
9.6 Töötleja töötleb Andmesubjekti isikuandmeid järgmistel eesmärkidel:
9.6.1 turundusuuringute korraldamine;
9.6.2 tarbijaharjumuste uurimine;
9.6.3 müügistatistika koostamine;
9.6.4 otseturustuse korraldamine;
9.6.5 teenuste osutamine Andmesubjektile;
9.7 Töötleja võib edastada Andmesubjekti isikuandmeid järgmistele kolmandatele isikutele:
9.7.1 Töötlejaga samasse kontserni kuuluvad äriühingud;
9.7.2 Töötleja äripartnerid;
9.7.3 Töötleja tegevusega seotud advokaadid ning muud nõustajad;
9.8 Töötleja ei edasta Andmesubjekti puudutavaid isikuandmeid ühelegi käesolevas nõusolekus nimetamata kolmandale isikule, välja arvatud kui selline õigus või kohustus tuleneb seadusest.
9.9 Andmesubjektil on seoses ennast puudutavate isikuandmetega kõik isikuandmete kaitse seadusest tulenevad õigused. Muu hulgas on Andmesubjektil õigus saada Töötlejalt tema kohta käivaid isikuandmeid, nõuda ebaõigete isikuandmete parandamist ning isikuandmete töötlemise lõpetamist ning keelata igal ajal andmete üleandmine kolmandatele isikutele tarbijaharjumuste uurimise või otseturustuse korraldamise eesmärgil. Samuti on Andmesubjektil õigus nõuda õigusvastase isikuandmete töötlemisega tekitatud kahju hüvitamist.
9.10 Lisaks eelmises punktis nimetatud õigustele on Andmesubjektil õigus kõikides enda isikuandmeid puudutavates küsimustes pöörduda nii Töötleja kui ka Andmekaitse Inspektsiooni poole. Andmekaitse Inspektsiooni veebileht asub aadressil www.aki.ee.
9.11 Tagamaks isikuandmete töötlemisel kõrget turvalisust, peab Andmesubjekt esitama Töötlejale kõik enda isikuandmeid puudutavad taotlused kirjalikult, allkirjastades need Töötleja asukohas või esinduses Töötleja esindaja juuresolekul. Isikusamasuse tuvastamiseks peab Andmesubjekt esitama seejuures Töötleja esindajale isikut tõendava dokumendi. Kui taotluse täitmiseks peab Töötleja esitama Andmesubjektile andmeid, lepivad Andmesubjekt ja Töötleja esindaja andmete esitamise viisis ning tähtajas kokku isikusamasuse tuvastamise käigus kohtudes, võttes mõistlikult arvesse üksteise huve efektiivse ja kiire protseduuri tagamiseks. Töötleja sooritab üldjuhul vajalikud toimingud 5 tööpäeva jooksul, kui Andmesubjekt ja Töötleja eraldi tähtajas kokku ei lepi.
9.12 Lisaks eelmises punktis kirjeldatud protseduurile võib Andmesubjekt esitada Töötlejale taotlusi ka füüsiliselt kohtumata, esitades elektrooniliselt allkirjastatud taotluse. Töötleja e-posti aadressil info@viikli.ee. Töötleja vaatab taotluse läbi 5 tööpäeva jooksul, kui puudub mõjuv põhjus pikema tähtaja rakendamiseks. Kui taotluse sisuks on Töötlejalt isikuandmete saamine, saadab Töötleja küsitud andmed taotluse saatmiseks kasutatud e-posti aadressile tagasi krüpteeritud kujul selliselt, et andmeid oleks võimalik vaadata ainult Andmesubjekti ID-kaardi abil.